HAPPY HAPPY BIRTHDAY TO ME !!

happy birthday to me, happy birthday to me, 
happy birthday to syaza, happy birthday to me.

Assalamualaikkuum ooi ! hehe Ya Allah,, syaza dah tua laah --' oh tidaakkk..
tuanya akuu.. waaah gituukan? haha baru 18 tahun leer,, bukan 17 lagi daa.. alaaa..
Macam ta best pulak jadi tua.. Nanti ta dapat duit raya daa.. haha :D 
korang nak tahu  syaz dapat hadiah apa masa birthday semalam? Nak tahu ke
tidak?hehe Mestila nakk,, (mesti korang fikir, apa laah yg dia dpaat --')
Hadiah pertama yang syaz dapat adalah Bintang :)
Masa selasa malam rabu tu kan, syaz duk luar rumaah.. tengah nengok 
cerita vanilla coklat time uuh :) Then syaz keluarr,, ingat nak amek angin malam..
dah sedut-sedut udara kat luar tuu,, syaz tengok langit.. syaz pandang je langit..
SUBHANALLAH, cantiknya ciptaan Allah S.W.T our creator... 
syaz berdiri lama time tu tengok atas,, tahu apa syaz rase? Syaz rasa,,
macam syaz ade dekat angkasa lepas tahu tak,, bintang tu macam dekat sangat
dengan syaz.
Cantik sangaat, itulah hadiah pertama yang syaz dapat :)
Alhamdulillah sebab syaz masih diberi peluang hidup dan dapat rasa nikmat
 didunia ni :)Syaz bersyukurr sesangaat :) Bulan masa tu tak nampak,,
yang ada bintang je :P hehe seterusnyaa, second present is dapat tengok parents
syaz senyum.Itu yang paling penting :) syaz dapat cium doraang ! hehe
tengok dorang senyumm,,syaz dah rasa bahagia :) and syaz tengah tunggu
hadiah daripada kakak syaz.. bila dorg nak bagi nii.. ahaha :D
And the last present is, syaz dapat hang out dengan 
sahabat baik syaz :) look at the picture... scrooll dowwnn :
-
-
-
-
-
-

FRIENDSHIP NEVER END ;)
Babe, iloveyou forever weh,, kalau korang takde dalam hidup aku,, aku tak tahuu aa..
Yeen thanks sebab kau seorang kawan yang memahami and kau faham aku :) dan aku selesa gila kawan dengan kau :). Anis thanks sebab kau seorang kawan yang suka bagi nasihat, and kau selalu bagi nasihat kat aku. Paling penting kau sekepale dengan aku ''suka gelak'' cecehh :D Nazurah thanks sebab kau selalu care pasal aku and member yang lain, layan kau memang sakit hati tapi seronook masalahnye.. haiyyaa HAHA and aku sayang kau :). Atyinn thanks sebab kau seorang kawan yang selalu bagi semangat and sorry tak ajak kau lepak,, lagipun kau jauhh la yunk ooi. Sumpah aku teringin gila nak lepak dengan kau RINDUU :'( ... Sue waaahh kau lagilah sekepale dengan aku.HAHA thanks sebab sudi kawan dengan aku walaupun kita jauh,, lgipun kau ade kat penjare kan? (PLKN lahh) heheww take care kat sana. kau dah macam adik aku daahh and kita pon mcm kembar sebab banyak perangai kau yang sama dengan aku :) puhh takleh blaa :D Umirah kauu,, aku rindu kau yang duluu :'( and kau pon thank sebab nak gak kawan dengan aku en walaupun aku banyk sakitkan hati kau. HAHA bila nak hang? Asyik lepak dengan laki kaau jee --' grrrrrrrr haha rindu kau weeh :) and for amni and onah.. Amni your such a bestfriend that i've ever had and thank you for being my bestfriend :) and Onah, jujur aku cakap, aku mintak maaf kalau aku ada buat salah maaf maaf maaf and thanks sebab pernah jadi kawan baik aku.. Okay stop hereeee..........

Panjang tak cerita syaz?? haha okayla tuu.. And untuk kawan syaz yang duk
jauh nun..weh kargo aa hantar hadiah ! pe lagi ! hahak. tapi kau memang sweet aa.
dah la, tangan pun dah penat nak taip.. kang korang bosan laak.. hehe
And last ! TERIMA KASIH KEPADA SEMUA WARGA FACEBOOK  
sebab wish birthday syaz semalam.. ramaai wwoohh ni yang tambah sayang nii..
HAHA :)  okay Assalamualaikum :)

No comments: