NOT IN THE MOOD.

breaking the habit (k-on,anime,gif,pen)
Assalamualaikum semua, yaaa seperti yang anda semua nampak,,, 
apa tajuk title yang telah ditulis itu?  Ya, ia bertajuk syaz tiada mood. 
Harap maklum yee kawan-kawan. Syaz tak tahu kenapa tiba2 tade mood..
sehari ni dari semalam muka syaz macam dekat atas tuu --' nak paint,,..
aiyooohh! takde mood langsung ooh.. dok tahu nok wat guane! .. kan speaking dah..
Dah la syaz tengah bengang gila dengan mamat yang tak henti-henti  call syaz..
Aku tukar number jugak nanti, tengok laah. Grrr.... tah memane dia dapat number syaz.
Cam tenook,, tahu tenokk? mencarut aku kat sini kang.. hissh, rimas dengan kau! brr..
breaking the habit (anime,train,snow,girl,gif)
Syaz rasa macam ditinggalkan oleh seseorang.. tapi siapa? haha....
I don't know at all... but i feel it.. what's wrong with you syaza... c'mon,, open your mind.!
Get up! And stay strong i know you can girl...! naahh C'mon syazaa..
There is someone hovering in my mind, my old friend, and tomorrow is our birthday.. But,, yaaaaaahhhhh..... I want to be the first person who wish you happy birthday,, but I can't :) well then i'm gonna wish it here :) HAPPY BIRTHDAY my friend, May your life be bless :) And I hope you'll find the perfectoo future wife --' (its too early maybe?)  haha yeaahh I'll pray for your happiness friend :) so, goodluck theree :)
And yet,, I still remember how he came to my house and bring a piece of cake to
 change it with mine, haha how funny is it..? Tak sangka birthday sama, 
pastu celebrate sama then tukar kek lagi.. Ahhhh I miss that time...
ohaaaa oohoooo pleaseee return to the pastt.. please..... omoooo ;D
okaylahh.. still not in the mood wooh.. soo,,, Assalamualaikum and goodbye.. ;(
手绘-插画 -- TOPIT.ME 收录优美图片 (car,bear,girl)

No comments: